It's EYRIE in d house.. =)

It's EYRIE in d house.. =)

Wednesday 5 October 2011

Sad..

Assallammualaikum..
Hari ini eyrie sedih sangat. tak tau kenapa.. kadang2 eyrie confuse dengan life eyrie.. and eyrie selalu fikir ada ke orang peduli tentang eyrie.. coz kadang2 eyrie rase macam tiada orang ambik tahu pasal eyrie.. eyrie rase macam eyrie ini hanya idop seorang diri sahaja tanpa dipedulikan.. siapalah eyrie ini untuk di pikirkan and ambik tahu kan..

Eyrie sedar yang eyrie ney siapa.. hanyalah insan biasa.. eyrie tau ramai yang tak suke dengan eyrie.. eyrie boleh rasakan 2.. kebanyakan mereka cuma ber-pura2 baik sahaja.. tapi eyrie just biarkan coz eyrie tak nak ambil peduli tentang semua 2.. biarkanlah mereka dengan dunia mereka.. selagi eyrie and family eyrie tau siapa diri eyrie yang sebenarnya.. eyrie biarkan jer..

Segala masalah eyrie simpan dan pendam dalam hati yang kecil ini.. sesakit mana pun hati eyrie.. tidak pernah terlintas bagi eyrie untuk membalas dendam.. eyrie tak suke berdendam n bergaduh.. so.. eyrie biarkan apa orang nak kata pasal eyrie.. suatu hari nanti diamlah diorang.. pandai2 korang lar.. eyrie tak nak masuk campur.. selagi korang fikir eyrie macam 2.. takperlar.. it's up 2u.. Assallammualaikum..

No comments:

Post a Comment